Strona główna » BLOG » Jak skutecznie zarządzać swoim czasem?
Historia Sukcesu Motywacja

Jak skutecznie zarządzać swoim czasem?

Każdy z nas marzy o tym, by mieć choć trochę więcej czasu. Dodatkowe godziny na realizowanie zadań w pracy, w szkole, parę dodatkowych minut dla rodziny, dla sportu czy naszego rozwoju. To wszystko można zrobić, jeśli nauczymy się odpowiednio zarządzać naszym czasem.

Dla każdej osoby zarządzanie czasem może być różne, to co może zadziałać u jednej osoby, niekoniecznie sprawdzi się w Twoim przypadku. Warto zatem eksperymentować, próbować nowych rzeczy, rozmaitych rozwiązań, tak długo aż znajdziemy to, co nam odpowiada.

Oto kilka prostych trików, które pomogą ci zyskać dodatkowych minut w ciągu dnia.

  1. Unikaj zbędnych pożeraczy czasu np. gier, Facebooka, Instagrama itd.
  2. Sprawdź swój dzień, zobacz, na co poświęcasz najwięcej czasu
  3. Planuj swój dzień, utal priorytety, zobacz co jest najważniejsze, co musisz wykonać, zacznij działać według planu.
  4. Ustal swoje cele dnia, ?co muszę zrobić?, odhaczaj zadania, weryfikuj swoje osiągnięcia
  5. Poznaj samego siebie, sprawdź swoje słabości, możliwości, zasoby. Poznawanie siebie i swojego otoczenia pomaga Ci w realizacji założeń.

Facebook